Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności | Burau Veritas

Seminarium: Zarządzanie bezpieczeństwem żywności i wizerunkiem firmy w sytuacji kryzysowej

Data i miejsce:  15.11.2012, Warszawa. Hotel Airport Okęcie

Zapisz się na seminarium

„Uncja środków zapobiegawczych jest lepsza od tony środków leczniczych”
A. Cronin

Kryzys jest nieodłącznym elementem współczesnego biznesu, wynikającym z ryzyka codziennie podejmowanych decyzji.  Nie można go przewidzieć, rzadko udaje się go opanować bez ponoszenia strat wizerunkowych. Kluczem do zarządzania sytuacją kryzysową jest trwanie w gotowości i szybka reakcja. Branżą szczególnie wrażliwą jest sektor spożywczy, w którym producent – poza zapewnieniem jakości produktu – musi zagwarantować bezpieczeństwo żywności dla konsumenta. Jest to często związane z inwestycjami finansowymi (zabezpieczenie zakładu, monitoring, szkolenie personelu), jednak ten wydatek się opłaci – koszty ewentualnych reklamacji lub, co gorsza, utraty wizerunku na skutek kryzysu są niewspółmiernie wysokie, a w przypadku renomowanych producentów – nie dają się przeliczyć na żadne pieniądze.

Podczas modułu „Zarządzanie bezpieczeństwem żywności” przyjrzymy się sposobom oceny i zapobiegania sytuacjom kryzysowym. Odpowiemy na pytania:

  • Jak ocenić stopień narażenia producenta żywności na atak?
  • Jak chronić obszary produkcji przed dostępem osób niepowołanych?
  • W jaki sposób budować świadomość personelu w zakresie bezpieczeństwa żywności?
  • Co zrobić, gdy – mimo podjętych działań – dochodzi do sytuacji kryzysowej?
  • Jak ocenić powagę sytuacji i dopasować działania? Recall czy Withdraw?

 Moduł poprowadzą doświadczeni audytorzy Bureau Veritas Certification Polska: Rafał Pietrasik oraz Jacek Markiewicz.

Podczas modułu „Zarządzanie kryzysowe – sztab kryzysowy i skuteczna komunikacja z mediami” przyjrzymy się kryzysom, jakie dotknęły wybrane przedsiębiorstwa, odpowiemy na pytania:

  • Jak skutecznie diagnozować potencjalne źródła kryzysu w firmie?
  • Jak przygotować się do przejęcia kontroli nad kryzysem, planując działania krok po kroku?
  • Jak zbudować sztab kryzysowy i książkę kryzysową?
  • Jak rozmawiać z mediami, aby stały się przyjacielem, a nie wrogiem w kryzysie?
  • Jak minimalizować skutki oraz odtwarzać zasoby, gdy „mleko się rozlało”?

 Moduł poprowadzi Beata Kolterman – profesjonalistka i specjalistka PR z reporterskim doświadczeniem telewizyjnym. W branży związanej z komunikacją od kilkunastu lat.

 Pobierz program seminarium

W razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się z koordynatorem seminarium – Emilią Samardakiewicz, tel. 22 549 04 61,
email: emilia.samardakiewicz@pl.bureauveritas.com.

 Koszt udziału w seminarium:

Klienci Grupy Bureau Veritas Pozostali uczestnicy seminarium
Liczba osób Cena netto Liczba osób Cena netto
1 osoba2 osoby3 osoby

500

900

1300

1 osoba2 osoby3 osoby

 650

1200

1750