Zarządzanie błędami obsługowymi

J10 – Zarządzanie błędami obsługowymi

Zapisz się na szkolenie

Korzyści

Dzięki szkoleniu będą Państwo mogli bardziej umiejętnie zarządzać błędami zaistniałymi w środowisku obsługi technicznej statków powietrznych, co przyczyni się do podniesienia jakości w Państwa Organizacjach Obsługowych.

Zakres szkolenia

  • Błędy obsługowe – teoria, definicje;
  • Modele błędów;
  • Czynniki mające wpływ na powstawanie błędów;
  • Analiza przyczyn błędów z wykorzystaniem MEDA (Maintenance Error Decision Aid) – praca na przykładzie;
  • Tworzenie programu naprawczego po zaistniałych błędach w obsłudze;
  • Dokumentowanie błędów.

 

Grupa docelowa

Kierownictwo produkcyjne, pełnomocnicy ds. jakości;

Warunki uczestnictwa

Czas trwania

1 dzień

Sprawdź aktualne szkolenia otwarte
Zapytaj o szkolenie zamknięte