Szkolenie z kategorii Odpowiedzialność społeczna biznesu (CSR)

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw wg normy ISO 26000

O szkoleniu O szkoleniu

Zrównoważony rozwój stał się nie tylko trendem, ale i obowiązkiem dla większości firm na obecnym rynku. Zmiany klimatyczne, transformacje społeczne oraz nowe regulacje Unii Europejskiej przyczyniły się do wzrostu zainteresowania tematem. Szkolenie to ma na celu zbudowanie podstawowej wiedzy, która umożliwi i ułatwi:

rozpoczęcie procesu wdrożeniowego,

analizę tworzenia strategii,

zarządzanie procesem społecznej odpowiedzialności biznesu – CSR.

Wiedza, którą otrzymasz, pozwoli Ci przekonać zarząd, by zintegrować posiadane systemy oraz wskaże Ci inne, dobre praktyki. Wprowadzimy Cię również do raportowania niefinansowego, które od 2023 roku stanie się obowiązkiem na rynku dużych firm, a także koniecznością dla mniejszych organizacji.

Zrównoważony rozwój stał się nie tylko trendem, ale i obowiązkiem dla większości firm na obecnym rynku. Zmiany klimatyczne, transformacje społeczne oraz nowe regulacje Unii Europejskiej przyczyniły się do wzrostu zainteresowania tematem. Szkolenie to ma na celu zbudowanie podstawowej wiedzy, która umożliwi i ułatwi: rozpoczęcie procesu wdrożeniowego, analizę tworzenia strategii, zarządzanie procesem społecznej odpowiedzialności biznesu – CSR.

Wiedza, którą otrzymasz, pozwoli Ci przekonać zarząd, by zintegrować posiadane systemy oraz wskaże Ci inne, dobre praktyki. Wprowadzimy Cię również do raportowania niefinansowego, które od 2023 roku stanie się obowiązkiem na rynku dużych firm, a także koniecznością dla mniejszych organizacji.

Szkolenie ma charakter warsztatowy i kładzie nacisk na praktyczne aspekty wdrażania normy 26000 w firmie. Obszerna, skondensowana dawka wiedzy teoretycznej jest ilustrowana konkretnymi przykładami działań firm w Polsce i za granicą oraz case study. Dzięki zadaniom grupowym oraz przestrzeni na dyskusję i wymianę doświadczeń będą Państwo mieli możliwość zanalizowania, jak przekazywana wiedza może wpłynąć na decyzje i działania firmy.

 

Ocena i Certyfikaty Ocena i Certyfikaty

  • Polega na ocenie Państwa zaangażowania podczas szkolenia (prezentacja, dyskusja oraz praca w grupach).
  • Na zakończenie sesji uczestnicy dostają certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Dla kogo Dla Kogo

Osoby zajmujące się polityką i działaniami firmy w sferze odpowiedzialności społecznej zgodnej z normą ISO 26000.

Geneza idei CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu

Standardy odpowiedzialności społecznej – przegląd

Interpretacja wytycznych dotyczących odpowiedzialności społecznej zawartych w normie ISO 26000

Przykłady firmowych Polityk Odpowiedzialności Społecznych, Kodeksów Etyki, Raportów Odpowiedzialności Społecznej.

Warsztaty – opracowanie koncepcji strategii CSR (fakultatywnie)

Doktor nauk technicznych w zakresie mechaniki i budowy maszyn, wykładowca na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Informatyki w Olsztynie. Współpracuje z Bureau Veritas od 1999 roku – przez (…)

Czytaj więcej

Geneza idei CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu

Standardy odpowiedzialności społecznej – przegląd

Interpretacja wytycznych dotyczących odpowiedzialności społecznej zawartych w normie ISO 26000

Przykłady firmowych Polityk Odpowiedzialności Społecznych, Kodeksów Etyki, Raportów Odpowiedzialności Społecznej.

Warsztaty – opracowanie koncepcji strategii CSR (fakultatywnie)

Doktor nauk technicznych w zakresie mechaniki i budowy maszyn, wykładowca na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Informatyki w Olsztynie. Współpracuje z Bureau Veritas od 1999 roku – przez (…)

Czytaj więcej

Zapisz się na newsletter Bureau Veritas i bądź na bieżąco!