W ramach szkolenia uczestnicy poznają dokładnie wymagania specyficzne grupy Volkswagena. Podczas szkolenia w sposób jasny zostają objaśnione wszelkie aspekty opisane przez klienta w ich specyficznych wymaganiach, takich jak:
które OEM publikują na stronach IATF jak również są częścią umów jakościowych oraz są podstawą podczas auditów klienta. Podczas szkolenia treść opisanych wymagań jest zestawiona z praktyką omawianą przez doświadczonych trenerów, audytorów.
Ocena uczestników prowadzona jest poprzez ciągła ocenę ich zaangażowania w fazie teoretycznej oraz w fazie ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy po zaliczeniu egzaminu końcowego otrzymują certyfikat uczestnictwa.
Pracownicy działów jakości / logistyki / produkcji / nowych uruchomień oraz specjaliści odpowiedzialni za komunikację i współpracę z klientem.
Wstępna prezentacja i omówienie wymagań specyficznych klienta w oparciu o:
Wykazanie powiązań między w/w wymaganiami oraz pokazanie praktycznego zastosowania.
Wstępna prezentacja i omówienie wymagań specyficznych klienta w oparciu o:
Wykazanie powiązań między w/w wymaganiami oraz pokazanie praktycznego zastosowania.
Absolwent Politechniki Lubelskiej Wydziału Mechanicznego – kierunek: mechanika i budowa maszyn; specjalność: samochody i ciągniki oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego – kierunek: zarządzanie i marketing. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej w zakresie technologii, produkcji pojazdów, usług narzędziowych (…)
Czytaj więcej
Absolwent Politechniki Rzeszowskiej na Wydziale: Zintegrowane Systemy Zarządzania Jakością, Środowiskiem i Bezpieczeństwem oraz Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie na wydziale: Wiertnictwa, Nafty i Gazu. Doświadczony praktyk w branży motoryzacyjnej w zakresie przetwórstwa tworzyw sztucznych, gumy oraz obróbki (…)
Czytaj więcej